Pilates

 
Pilates tunneillani tutustumme kehoomme jotta pystyisimme paremmin kuuntelemaan sitä ja hallitsemaan sitä. Tavoitteena on vahvistaa syviä tukilihaksia (syvemmät vatsa- ja selkälihakset, lantionpohja, pallea), parantaa ryhtiä ja lisätä liikkuvuutta. Käytämme tunneilla mm.palloja, kuminauhoja ja rullaa sekä monia eri tekniikoita. (mm. dynaaminen liikkuvuus, jooga, method putkisto) Herättelemme kehomme ydintuen saadaksemme paremman ryhdin ja optimaalisemman kehon käytön. Kun hallitset kehosi ja olet siitä enemmän tietoinen voit hyödyntää sitä myös arjessasi ja muussa liikunnassa.
 
På mina timmar blir vi bekanta med vår kropp så att vi sku kunna bättre lyssna på den och ha bättre koll på den. Vin trävar till att stärka de djupa stödmusklerna i kroppen (djupa rygg- och magmuskler, bäckenbottnett, diafragma) Vi använder på timmarna bollar, gummiband och rulle samt olika tekniker (dynamisk mobilitet, jooga, method putkisto mm.). Väcker upp de djupa musklerna i kroppen för att nå en bättre hållning och att vi sku kunna använda kroppen optimaliskt. När du kan kontrollera din kropp och du är mera medveten om den kan du utnyttja det i din vardag och i annan motion.
 

 

 

 

 
Coach: 
Kaisa Ylimys-Ahlroth